Två Tummar

Alla inlägg under maj 2013

Hej kära läsare!


Vad roligt att ni läser vår blogg, vill jag först säga. Det värmer i hjärtat, jag talar nog för både mig och Clas när jag säger det. Dock så har det skett en förändring. Jag (Kristian) har fått jobb i Linköping, tillsvidare, som bibliotekarie, och bor där nu och har flyttat från Stockholm. Jag är väldigt glad över att ha fått jobb, men det försvårar bloggandet här. Vi måste hitta ett sätt att få bloggen att fungera när vi inte bor på samma ställe. I skrivande stund jobbar vi på att hitta ett sätt att få Två Tummar att fortleva. Under tiden får ni hålla tummarna (ordvits!).


Vi kommer definitivt att fortsätta skriva och blogga men frågan är bara hur det praktiskt ska gå till. Vi tar oss en funderare med andra ord. 


//Två Tummar-Kristian


 

Presentation


Denna blogg drivs av två filmtokiga kristna bröder. Vi skriver om populärkultur och hur det kan relatera till den kristna tron. Främst så är våra inlägg att vi tittar på och talar om film.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards